Accurl 취급중지 안내

 

안녕하십니까

그동안 당사에서 취급한 “Accurl” 제품에 대해

많은 관심 감사드립니다.

당사에서는 2017년 Accurl Exclusive Agency 인

” Accurl Korea” 로서 공식활동을 이어 왔습니다.

제품의 가격에 비해 가성비는 좋으나 전반적 마감 품질등이 좋지 않아

당사에서 마감 작업 및 시운전을 다시하는 등

한국시장에 최선을 다하였습니다.

하지만 최근 접수된 Invoice 에 따라 P/O (계약금 송금 포함)를

하여도 해당 제품을 공급 받을 수가 없었습니다.

“Accurl”사의 일방적이고 무성의 하고 무책임한 영업 방법과

갑질 횡포에 따라 더 이상 영업을 이어 갈 수 없어 2019년 8월 25일 부로 Accurl 제품을 더 이상 취급하지 않습니다.

사유는 다음과 같습니다.

1. Agent 계약사항 미 준수 (일방적 계약사항 위반)

2. 납기 미 준수 및 계약금 수령 후 제품 미 공급

3. 불성실 대응 및 거짓말, 변명

4. 제품의 품질

당사의 피해도 많지만 고객의 2차 피해 방지를 위해 내린 결정이므로

폭 넓은 이해를 당부드리며 소개 해 드린 해당 브랜드와 제품의

취급 불가에 대해서 다시 한번 사죄의 말씀 드립니다.

당 브랜드 제품에 대한 한국 내 제품은 당사의 책임이 없으며 유사제품을 검토하시는 고객께서는

또 다른 피해를 입지 않도록 유념하시기 바랍니다.

/

In 2017, we continued our official activities as “Accurl Korea”,

the Accurl Exclusive Agency.

Compared to the price of the product, the cost-value was good,

but the overall finishing quality was not good, so we did our best

by doing refinishing and test-run again to sell in korea market.

However, Even if we placed an order according to the

recently received invoice,

we could not receive the product

after P / O (including down payment).

Therefore, We could not continue business because of

“Accurl” ‘s one-sided, and irresponsible business methods

so that, as of August 25, 2019, we no longer handle Accurl products.

The reasons are as follows:

1. Failure to comply with Agent contract

(unilateral contract violation)

2. Non-compliance with delivery date and no production of

product after receipt of down payment

3. Unfaithful correspondence and lies, excuses

4. product quality

We have a lot of damage but we have made the decision to

prevent customer’s secondary damage.

We apologize once again for the inability to handle the brand

and products we have introduced.

Note that the products of Accurl brand in korea are not under our responsibility and customers

who are considering to buy the similar products should consider not to suffer another damage.

TAG
top